mandag 2. januar 2012

La fare hen la gå:-)

Oki, då begynner eg bloggingen 2012 med å legge ut en video som vi har ledd VELDIG mye av i min vennbekrets i 2011. Eg tenker at vi skal leve ærlige, åpne liv og om det betyr at vi skal vise undertøyet til hverandre på internett så må vel det være en fin greie på mange måter. Det kan hende at eg fikk dette til å høres veldig suspekt ut no. Det e egentlig ikkje det, det e bare veldig flaut. Det har seg nemlig sånn at våren 2011 var det en feiende flott dame, med englestemme og vakkert ytre som besøkte landet vårt fra USA. Eg fikk den gleden av å være med på båltur i skogen sammen med en glad gjeng, inkludert en amrikaner med filmkamera. Eg e jo veldig glad i bål og god stemning ute i det fri enten det skulle være seg på en parkeringsplass i en bakgate i Møllendal eller i en skog ved Svartediket. Eg hadde med meg min faste pannekakerøre, som eg hadde hastet sammen grunnet noe tidspress, der det var knapp tid fra A til B til C. Røren var dermed blitt kastet opp i en sekk som ikkje nødvendigvis var ryddet utav fra sist tur (noe som selvsagt var et engangstilfelle, har ikkje skjedd verken før eller siden). Vi sitter og koser oss med bålet, eg steiker pannekaker, stemningen e god, vi synger navnet Jesus med innlevelse og lyse toner tralalalalla. Men ups, ka skjer? Der i mørket, ved bålet skjer en uforutsett hendelse. Det kaaan nemlig hende at eg fisker opp noe annet fra sekken enn den sukkerposen eg egentlig skulle ha. Følg godt med etter 1. minutt og 30 sekunder. Det var bare ett sekund,i mørket, eg var rimelig sikker på at ingen så det, MEN det ble fanget på film, filmen ble lagt ut på facebook, og no lar eg det bare fare hen la gå og tenker som så: Vi må starte året med å le litt sammen. Eg regner med at noen andre følger opp:-) SNURR FILM!



Her dukket det utrolig nok opp problemer med teknikken, så den må sees på facebook:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar