mandag 14. mars 2011

Ny tittel - ny tid

Då har eg endret tittelen på bloggen min. Eg likte godt å skrive litt, og eg tror eg skal fortsett med det innimellom. Men no gidd eg ikkje å skrive så mye om sivilforsvaret lenger. Det kan hende det dukker opp innimellom, det e jo utvilsomt blitt en viktig del av den eg e. Det vil alltid være et spesielt bånd mellom Elisabeth og nr 23, men no begynner eg på en nedtrappingsprosess. Eg prøver meg litt frem, begynner å teste ut tallet 15, og etter hvert tør eg kanskje å bevege meg ned på et ensiffret tall (dette blir selvsagt en tidkrevende operasjon). Vi får se hvordan dette blir, eg tipper at oppdateringene vil komme med ujevne mellomrom..

Eg vurderer å begynne å høre på bergensk RAP.. Tror dokkar eg kan dra det i land? Eg blir nemlig nygjerrig når eg hører rykter om at det bor en dame på andre siden av Puddefjordsbroen, og folkene som bor der de sier at hon e en heks, men eg har ikkje helt forstått koffor. Bjørn Eidsvåg har komt med en forklaring, men eg syns han snakket så lavt. Eg har vel fått vann i ørene etter all vannsprutingen vi bedrev tiden med i Vagleleiren.

Uansett, fantastisk å ta fatt på hverdagslivet igjen.. Utrolig trivelig å være tilbake på mitt rotete rom, og i leiligheten der eg bor med verdens luneste folk (Miriam og Jon må iallefall ligge på topp 10 listen).

Vi får se ka dette blir til

5 kommentarer:

  1. Første gang eg e blitt kalt lun... interessant!

    SvarSlett
  2. Nå har eg akkurat kommet meg gjennom bloggen fra begynnelsen til hit!
    Rett og slett genialt lesestoff!
    Digger deg, Elisabeth :-)
    - Miriam (som ikke er hun du bor med, men hun som sniker seg nedom på lunch og skoleskulking av og til ;) )

    SvarSlett
  3. Hyll...!!!!!! c",)

    - Ingelin

    SvarSlett
  4. "Fred etterlater jeg dere, min fred gir jeg dere, ikke den fred som verden gir. La ikke hjertet bli grepet av angst og motløshet"
    Joh 14, 27

    SvarSlett