lørdag 2. juli 2011

Nyklippet og... helt ok

Her kommer et form for testinnlegg, eller ekstrainnlegg om du vil. (Eg tenker det e viktig at vi har et avklart forhold til hva/hvordan/hvorfor i møte med et betent begrep som "innlegg". Vil ikkje ha noen misforståelser..)
Det har seg nemlig sånn at eg bestilte meg en frisørtime på tirsdag. Eg ringte til en helt ok trivelig mann, som videre kunne fortelle meg at de hadde ledig frisørtime dagen etterpå, noe som leder oss til onsdag. Eg har nemlig en tanke om at eg har lyst til å ta permanent:-) Men, for ikkje å dra ut en historie som i grunnen var kort i sin natur, må eg bare komme meg videre: Det viser seg at prisen på en permanent i disse dager e rimelig sjokkerende, og eg tenkte med meg sjøl: Nei, eg gidd ikkje å betale 2000 kr for hår. Då går eg heller og kjøper meg et fotoapperat..
OG, etter å ha snakket med min nydelige venninne Heidi i kveld, som hadde fikset sitt eget hår med stort hell, fant eg frem saksen og begynte å klippe. Eg tenkte at eg nesten måtte teste dette med bilder og blogg, og eg legger derfor ut et nyklippet-bilde av meg sjøl sånn helt uten videre.. Eg ser helst at de som kan et lite snev av ting som foto eller hår, enten snur seg vekk eller tar på seg en hel bekledning av det vi kaller for godvilje. På forhånd takk:-)

Jaja, krøllene får komme seinere. Muligens i Israel, der kan eg iallefall få skaffet meg en krøll på hver side..

Ellers har eg gleden av å meddele at søstrene grene er kommet til bergen, og her er mine nyinnkjøpte bokser.. De fleste vil være enige i at eg trengte flere bokser, eg har levd i knapphet på dette området, har sikkert ikkje mer enn 20 fra før av;-)

Eg kan ellers fortelle at eg fra i dag av har fire ukers ferie, og at eg gleder meg stort til å treffe igjen min gode venninne, Eva Linn i morgen.

God helg til alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Som dokkar ser e eg ikkje så vant til dette bildegreiene. Eg skal klare det bedre neste gang.

    SvarSlett
  2. Eg syns bloggen viser at du e ganske så flink både på foto og hår! Eg e imponert! Gleder meg til å se deg live :) Og gratulerer med ferie!

    SvarSlett
  3. Jeg klippet med hos en Kurden i Marken i går for 150 men glemte å bestille krøller

    SvarSlett