onsdag 13. juli 2011

Katter eller naken mann?

Overskriften e sånn at folk skal lese dette innlegget.. Eg har lært litt av avisoverskriftene, det e dette som selger. I dag må eg skrive et innlegg, eg har nemlig opplevd noe veldig spesielt. Det kommer nok et lengre innlegg fra Israel etter hvert, men i dag kommer et kort og GALE et. Det har seg sånn at vi e i Haifa no, der vi bor på et svært trivelig gjestehus like ved kysten. Eg har vært i Haifa før, og som den badenymfen eg e ville eg gjerne bruke formiddagen på å bade i middelhavet mens de andre var og inspiserte Bahaitempelet. Eg la meg ned på en stein ved sjøen, et stykke unna andre folk. Der hørte eg bølgene bryte, eg lå i solen og nøt det lovede land i fulle drag. Eg tenkte på den store historien, Israel, tempelet, det faktum at vi blir kalt et tempel.... Og midt i den tankerekken ble eg forstyrret. Det kom nemlig en blotter i min retning:-) Det e det ikkje ofte eg kan si, men i dag skjedde det faktisk. Eg lå i solen med øynene igjen og da eg åpnet dem stod det en man med shortsen på knærne. Og eg så ALT. Eg ble helt stresset og begynte å holde meg for øynene mens eg febrilsk tok på meg klærne og begynte og haste avgårde. Og her har dokkar mitt store dilemma: 8 katter på den ene siden, en naken mann på den andre.. Eg løp mot kattene, takke meg til katter altså! Sorry gutter, men man skal like noen ganske godt for å synes det der e fint.. Fysj!

3 kommentarer:

  1. hehehe, meg og Magnhild ler!! :) det skal litt til før du beveger deg i retning katter ;)Din søster har sagt at blottere elsker å overraske folk- føles det livsnært eller?

    SvarSlett
  2. Hørtes ut som litt av et dilemma, katter er alltid bedre en blottere! :)

    SvarSlett
  3. :-) Eg e tilbøyelig til å være enig.. Også lurer eg svært på kem som identifserer seg så sterkt med en noe ubehagelig dyresort..

    SvarSlett